Babbelhoekje
- Dit onderwerp bevat 126 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 4 maanden geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
AnoniemInactief
dat regenen is pas laat middag/avond…de hele dag zal het vreselijk warm zijn..
hier moeten we zo naar buiten met de honden..maar vond het net nog te warm..
ze zitten nu in de tuin…en hebben met zijn vijven ene waterijsje op..als traktatie omdat Wendy 6 jaar is geworden…hihihihi..NelDeelnemerwelgefeliciteerd!!!!!! dan zullen we morgen maar binnen blijven,ik hoef niet naar m,n werk,maar ik pas op mijn kleindochter.Gaat het op je werk met de warmte,je hebt natuurlijk je fruit bij je…
AnoniemInactiefOp de zaak is het wel goed te doen..alleen als je naar buiten gaat…pffffffff…
echt verstikkend….ben blij dat mijn auto in de garage staat zodat hij niet in de zon staat te branden…alleen vanmiddag bleek dat ik mijn portemonnee was vergeten…dus eerst naar huis…snel naar binnen..en weer de auto in om naar de super te gaan, want we waren vrijdag vergeten kattenblikjes mee te nemen…en daarna kan je mij opvegen..whahhahaha..
dan heb ik niet echt meer puf…
NelDeelnemerik ga op de fiets naar mijn werk ,dat is wel lekker,zachtjes fietsend waai je toch wat wind op,ik heb terug wel de straten met de meeste schaduw uitgezocht,het was toen ook net 2uur dusss ….je snapt het.heb jij ook dikke vingers ,ik heb dat bijna nooit ,maar nu echt wel ,van die stijve vingers,niet lekker !!!!!!!zie je op tegen de ICD ?????? of niet.ik ben er wel tevreden mee.Natuurlik had ik m liever niet gehad ,maar ik voel me daar door toch een stuk beter,weet je al wat en wanneer????
AnoniemInactiefnee..dikke vingers heb ik niet echt..zit hem meer bij mijn benen…enkels en daarboven..
nou..denk dat 10 km iets teveel fietsen is…en dan nog in de uitlaatgassen..voor de kortste weg..nee dank je..hihihihi..
ergens in oktober gaat het gebeuren, zodat ik alles kan regelen…en mijn man 10 dagen in tsjechie is geweest..zodat zijn batterij ook opgeladen is..
in augustus word er een afspraak geregeld met de ICD verpleegkundige…die ging nu op vakantie..vandaar..en dan zal er verder wel een definitieve datum worden gepland..
nee…zie er totaal niet tegen op eigenlijk..na twee openhart operatie’s is dit piece of cake om het maar zo te zeggen..
en mijn wiebelhart word weer stabiel…en de pompkracht kan dan ook weer een stuk verbeteren daardoor…dus ik zie eigenlijk alleen plusjes..hihihihi..
NelDeelnemernee dat wordt niets met het fietsen……ik ben blij dat je er niet tegen op ziet en wat je zegt ,het gaat alleen maar beter worden !!!!!
twee open hartoperaties is niet niks!dan ben je er nog goed uitgekomen ,Marjolein.
de zon is bijna onder ,ik ga mijn schuiframen open doen die hadden we dicht voor de warmte.We hebben op ons balkon een grote schuifwand,het is maar een heel klein balkon,echt een 55 plus flat,maar die wand is heerlijk,het houdt de kou en de warmte tegen en is eigenlijk een soort serre.
als ik je over kikkertjes hoor praten dan krijg ik wel even heimwee naar m,n ouwe huis,daar zaten we ook midden in de natuur…..maar het is goed zo!
AnoniemInactiefWat ben ik bevoorrecht dat ik meer gelegenheid heb om me kalm te houden bij deze temperatuur. Ik hoop maar voor jullie dat de temperatuur op je werk aangenaam is.
Wat leuk, een tuin met padjes en salamandertjes. In ons tuintje zijn alleen de honden en de katten het natuurlijke element.
Ik ga de gewassen grand-foulards ophangen. Dat geeft vast wat verkoeling.
Groetjes,
Suzan
AnoniemInactiefHet valt niet echt op maar m´n ringen zaten niet meer lekker en ik heb ze gauw afgedaan. Ik had de relatie met de temperatuur vanmorgen nog niet gelegd.
NelDeelnemerhallo Suzan,wij hebben in de winkel geen airco,dat verplicht me om het rustig aan te doen en ik heb vandaag 2x extra gedronken,dan gaat het wel hoor!!
ging het bij jou wel in de warmte???het wordt morgenavond beter heb ik begrepen,of beter …..er is een weer alarm,het is altijd hollen of stilstaan,maar we zullen wel zien meestal valt het wel mee,ik heb er gelukig niet zo heel erg veel last van.Morgen ben ik vrij omdat ik vandaag moest werken,ik ben op tijd weggegaan ……ik leer het wel!Mijn jongste kleindochter komt,daar ga ik oppassen,het is een heel grappig meisje ,beetje ontdeugend,ze is anderhalf ,een heerlijke leeftijd,zei is in Amerika geboren,een Amerikaantje,leuk he!Dus dat is genieten morgen
NelDeelnemerdus je had ook last van je vingers,net als ik!!!!!!!!ik moet dan ook m,n ringen afdoen,en zelfs m,n horloge zit dan niet lekker,gek he niets in m,n voeten alleen maar m,n vingers
AnoniemInactiefZal vanmiddag even kijken voor foto’s..van de salamandertjes…weet niet of de kleine padjes al op het cellofaan staan…
Doe rustig aan meiden vandaag…en hopelijk valt het onweer e.d. mee vandaag..maar als hij maar wel voor afkoeling zorgt…dat is wel belangrijk…
toch nog snel gevonden.
en hier het hoekje met het watervalletje..ik wilde toch wel iets met water….
bulldogsrotterdamGastkwam nog wat foto’s van de omgeving hier tegen…wel in de sneeuw…hihihihi..
Dit is hier allemaal gelijk als ik mijn achtertuin uit loopt…het heet het Bijenpark…er zit ook een kinderboerderij…en dan begint daarna de polders…zit echt aan het randje van Rotterdam…moeten ons goed vasthouden..anders vallen we eraf..hihihiAnoniemInactiefGenieten hoor! Kunnen de kikkertjes en salamandertjes onder de schutting door naar de grote buitenwereld. Voor vooral de genetische variatie want anders wordt het vroeg of laat een inteeltgebeuren.
Heerlijk dat hoekje. Ik wil zo graag zo´n bol waar water over kan lopen. Voor mezelf omdat het zo´n fijn geluid is, mits het motortje geruisloos werkt, en het kan dolle pret voor onze dieren zijn. Dit filmpje heb ik als gadget op mijn Hyves staan. De kat, een Somali, is wel een rasgenoot van die van ons maar hij is niet van ons: http://www.youtube.com/watch?v=lK8GhvGl9isTot op heden vind ik het weer best meevallen. Een mens, ik dus, lijdt het meest door het lijden dat hij vreest… Of mijn hart is weer sterker geworden waardoor ik het niet zo moeilijk heb.
AnoniemInactiefhahahha..geweldig dat filmpje…zou ook iets voor onze Turk zijn..die vind spelen met water ook geweldig..propjes papier moeten via de waterbak…en ze moet altijd spetteren…als de kraan zachtjes loopt wilt ze het liefst eruit drinken..ook zo’n maffe muts..
je heb ook voor katten van die drinkbakken met zo’n bol….mijn zus heeft er eentje staan..
zodat het water lekker vers blijft heb ik begrepen, zij heeft nl een stuk of 14 katten…waarvan zo’n 10 stuks britse kortharen…dus wel handig zo’n grote waterfontein…
het was hier snel al bewolkt..maar wel stikbenauwd..gerommeld heeft het hier al..en wat geregend..maar het is zo weer droog door de warmte..
maar het grote “vuurwerk” schijnt nog te komen..
Kelly KathleenGastVan mij mag het gaan opschieten. Het is nu wel heel erg zonnig en heet.
Maar ik heb geen koude voeten meer. -
AuteurBerichten