default-header

Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 337)
  • Auteur
    tygo
    Deelnemer

:laugh: Ik heb er ook zo een Marjolijn, die begint al aan de borden voordat de deur van de afwasmachine dicht is!
    Ik zat net hardop te lachen om jouw foto’s!! Wat is het toch iedere keer weer leuk om te zien! Wat puur he, dieren, ik kan er niet genoeg van krijgen om er naar te kijken!

En wat lekker Marjolijn dat je onzichtbare bergen ook verdwijnen:) (je hetb een gezellige manier van schrijven:lol: )
    Ja, ik las van alle dierenvisite! 5 Honden en 4 katten, dat lijkt mij een heel gezellige beestenboel bij jullie! Ik vond 2 honden en 2 katten en een konijn al veel (althans, dat vonden anderen:woohoo: )

Nu hebben we nog maar een hond en een kat. (maar ja, het uitlaten kwam altijd op het baasje neer, met scootmobiel werkte dat niet zo)

Nouuuuuuu, als dat zou kunnen, wat power aan mijn dochter geven;) (lief hoor, zoals je het zegt!)
    Het was vandaag een behoorlijk zware dag, ze voelt zich ziek van moeheid, heeft ook een zere rode keel. 38.2 . Is behoorlijk verkouden nu, hoesten en daardoor last met ademhalen. Vanavond ging ze haar ventolin maar een keer gebruiken. Want ziekmelden is echt niet denkbaar nu.
    Nu is ze wel gewend om te werken met ziek zijn en koorts hoor. Maar het voelt niet goed.

Ze ging eten en daarna gelijk naar bed zei ze en had het door en door koud.

Ik was zelf bij de huisarts, vanmiddag, (elke week moet ik naar hem toe om te praten) deze week ging niet denderend, veel angst kwam weer naar boven, en het slechte slapen doet nu al helemaal geen goed! Ik voelde me verraden door mijn lichaam.
    Even door de digros lopen, en toen door de axion, mevrouw dacht, het gaat wat beter, ik loop door die winkel:blink: Had ik niet moeten doen he, bij de axion dacht ik halverwege neer te storten, getver, wat was ik ziek van moeheid! (en teleurgesteld in mijn lijf!)

Ik mag voor de angstgevoelens iets extra oxazepam nemen, (nou, moet je tegenwoordig toch zelf betalen:dry: ) Voor het slechte slapen durft hij nu niets anders te geven, omdat ik al zoveel medicatie heb. Heb gelijk maar een labformulier voor mijn husband gevraagd, die is al ruim3 weken erg verkouden, vergeet waar hij de auto heeft gezet, zet de suiker in de koelkast, (mijn dochter zei net, oh mam, papa heeft al zo vaak verkeerde dingen in de koelkast gezet:P ) Hij valt zo maar in slaap in zijn stoel, is hardstikke moe!. Nou, dan vind ik het tijd om eens te kijken of er iets met zijn b12 is!! (omdat hij zere handen en polsen heeft, enz). Huisarts was het er helemaal mee eens, heeft gelijk aardig wat aangekruist zag ik. Gelukkig ook glucose, hij heeft al jarenlang simvastatine maar wordt nooit meer gecontroleerd, nu even wel dus.

Marjolijn, ik zag vandaag pas je prive berichtje hoor, ik kom weinig bij dat stukje. Ik hoop het zelf te kunnen, en anders roep ik echt je hulp in,

Eugenie, hoe is de stagedag van je dochter gegaan? Viel het mee, waren ze aardig?
    Ik heb aan haar gedacht, hoop dat dat een beetje hielp?

Zo, net een chineesje naar binnen gewerkt. (het eten hoor:laugh: )

En ga nu even mijn eten laten zakken, door ontspanningsoefeningen:)

Knuffel Margreet

#84568 Reageer
    kneusje
    Gast

:laugh: Hoi allemaal,

bedankt weer voor jullie leuke of interessante verhalen, ik verveel me nooit met jullie en moet vaak lachen om de opmerkingen of de foto’s, zoals die van Margreet met “wat een boel honden” met de opmerking of het wel goed Nederlands is….:blink:
    :blush: geen idee, maar zou het ook niet anders zeggen…haha…

Job, jij super bedankt dat je ons babbalboxje niet verwijderd en het zo goed begrijpt…écht heel knap….:cheer:
    Er zijn niet veel mannen die snappen dat vrouwen nu eenmaal graag over van alles en nog wat willen kletsen en daar zoveel steun uit halen, serieus of niet…..
    Ik was al een fan van je maar nu helemaal.:blush:

Zelf heb ik niet zo’n goede dagen gehad, mijn dochter zou dinsdag aan haar tweede week stage beginnen maar -hoe kan het ook anders zou ik haast zeggen-ze werd ziek.

Waarschijnlijk bronchitis maar omdat ze griepklachten heeft mocht ze ook vandaag en morgen ook niet komen en kwam er vanmiddag iemand van het ziekenhuis langs om wang-en neusslijmvlies af te nemen :S
    Ze zijn bang voor de Mexicaanse griep en omdat ze met patiënten werkt volgt het ziekenhuis een protocol.
    Heel begrijpelijk natuurlijk maar jullie weten dat de eerste stageweek al een en al ellende was, de jaren ervoor ongelooflijk veel fouten bij de stages zijn gemaakt waar zij de dupe van werd en nu dus dit.

Vorige week heeft ze al buiten haar schuld 2 dagen gemist, nu minimaal 3 en misschien wel meer en die moet ze allemaal inhalen terwijl ze haar vakanties tussendoor zo nodig heeft en dus niet voor het inhalen kan gebruiken….:angry:
    Tel daar nog de ruzie met school over de inhaaluren op en je snapt dat ze stijf van de stress staat.
    Bovendien hebben ze dus nog niets van haar gezien dus ze heeft nog geen goodwill gekweekt en is bang voor een negatief beeld…
    Hebben we het niet eens over het idee van de griep zelf, nu er al 2 jongeren aan overleden zijn….:huh:

Morgen krijgen we de uitslag en als ze het niet heeft hoopt ze dat ze in ieder geval vrijdag mag gaan werken….duimen dus weer…:S
    Als het wel griep is gaat ook voor mij het balletje rollen want ik ben nog niet ingeënt en ik hoest ook al een beetje….
    Nou ja, geduld dus weer en kaarsjes aan……:(

Margreet, wat een doorzetter is je dochter en wat zwaar heeft ze het nu.
    Wat moet dat naar zijn om zo wantrouwend (heel terecht hoor) te moeten zijn.
    Is er helemaal niemand als vertrouwenspersoon voor haar?
    Hebben ze dat niet op haar werk want ik vind die leidinggevende veel te dwingend en negatief….constant gesprekken aanvragen om haar op iets te betrappen of later te kunnen zeggen dat zij zoveel tijd in je dochter heeft gestoken….ik ruik onraad…..:S
    Ik weet niet of ieder bedrijf zoiets heeft of kan de rechtsbijstand nog wat betekenen voor haar…?!
    Hou je ons op de hoogte?

Marjolijn, wat naar voor je tante, dat herinnert mij eraan dat ik een oude zieke tante zo ook maar eens ga bellen…schiet er steeds bij in.
    Beterschap met haar en lief dat je haar helpt terwijl je zelf ook niet fit bent….:silly:

Wat paste die naam Teal’c bij die bul zeg…helemaal toepasselijk (behalve de kleur dan)…
    Ben dus zelf ook een liefhebber van SF, ben al verslaafd sinds ik begin 70-tiger jaren star trek ben gaan kijken ;op de Duitse TV….wat een verschil in stemmen later :woohoo:
    Totale cultuurshock om te horen dat er op TV meer dan 3 soorten stemmen te horen kunnen zijn….leve de nasynchronisatie….hmmmmmm
    Independence day hoort tot mijn favorieten en ik verheug me binnenkort (mits ik niet geïsoleerd moet worden :woohoo: op surragates en 2012.
    Semi sf maar wel heel boeiend denk ik…..
    Iets om naar uit te kijken.

Mijn koffie is ALWEER koud..(en ik wordt tóch niet mooier) dus ga ik maar eens een warm kopje thee zetten en kijken hoe het met mijn mexicaantje boven is…..
    Als ze Spaans gaat brabbelen is het raak maar ik laat dat jullie gauw weten…

Het zal weer een onrustige nacht worden maar er komt hopelijk weer betere tijden voor ons allemaal…..

Lieverds, een fijne avond en tot gauw..

Eugenie

#84569 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

hahahha…ben wel heel gezellig..maar kan ook zeer streng zijn..vandaag op de zaak weer flink met de zweep geklapt naar de banken toe..whahhahahha…
    heb ze ultimatums gesteld…dus ben benieuwd…!!:woohoo: 😉

Moet af en toe een flinke aanjager zijn..naar buiten toe en naar de vestigingen…ga mij gelukkig wel goed af…maar de kantjeslopers krijgen geen extra’s bij mij…en iemand die ondanks zijn handicap alles wel goed op een rij heb..krijg van mij een dikke veer…hihihi..

zo zit ik in elkaar…heb altijd wel een bulderende lach….krijg wel eens commentaar..maar ach..beter lachen dan huilen toch??..

Toen ik vanwege mijn hart tijdelijk thuis zat..misten de dames van de catering ook mijn lach…
    die hoorde ze zelfs beneden…hihihi..

ons gebouw is rond…en van binnen open qua structuur….dus je kan best een hoop horen..dus ook mijn lach en ik zit bovenin…hihihi…

pffffffff..zit ook niet mee met je dochter Eugenie…om even te checken…vraag je..como esta?
    zodra ze zegt muy bien of muy malade..dan is het de mex tex griep..hihihi…

Wij zijn ook super fans..startrek…voyagers..stargate..atlantis….heb veel op dvd…wat we altijd bekijken tijdens ons maal..dat is ook het weinige wat ik op tv ziet..whahhahah…
    en in de ochtend kijk ik wel de nieuwsbulletins om toch wat bij te blijven..

Moet jij ook zo lachen hoe Teal’c af en toe reageert…geweldig…zo heel serieus…hwhahahhaha..dat vind ik zo mooi eraan…heel rustig..en dan komt er wat uit waar je om moet lachen..en hij bedoeld het serieus…

Ben geloof ik een beetje hak op de tak bezig..hopelijk kunnen jullie mij nog volgen..whahhaha..ik mijzelf nog maar net…ben een beetje druk…geloof ik..

maar ik zal een kaarsje branden voor jullie dochters..en voor mijn tante..dat ze toch straks met haar verjaardag weer thuis is….!!

#84570 Reageer
    kneusje
    Gast

:laugh: net gebeld, wil ik afsluiten zie ik dat jullie alweer aan het mailen waren…haha…
    Mijn verhaal en dat van Margreet hebben elkaar gekruist dus lees net dat je dochter koorts heeft, keelpijn en beroerd…….:huh: hou het in de gaten hoor…zeker nu!
    Wat erg dat ze ziek en al naar het werk gaat om te laten zien dat ze erg graag wil…ken dat ook van mijn dochter……daar kan heel wat jeugd wat van leren…:angry:

Wat een zorgen meid, en helemaal terecht…zou ik me ook zorgen om maken.
    Als ze pijn in de gewrichten erbij krijgt laten testen hoor…je weet maar nooit…..

Moest weer lachen om hoe Marjolijn het schrijft; inderdaad vragen ;Habla Español? (moest even naar het golfje zoeken…..verdorie, zit helemaal bovenaan links) of “Como esta? ”
    Ik ben al zelf aan het oefenen….:woohoo:
    En wat je lach betreft, heerlijk als je zo kunt lachen……ben meer een stille genieter maar probeer het tegenwoordig een beetje meer te laten horen……:) wel zo gezellig…..

Dikke knuffel allebei en tot gauw…..

Eugenie

#84571 Reageer
    kneusje
    Gast

:blush: schiet me nog iets te binnen Margreet, over je man….
    Als iemand mij zou bellen (spoedachterwacht) en zou vertellen dat hij al 3 weken hoest, doodmoe is en vergeetachtig of afwezig wordt/is zou ik gelijk aan een longontsteking denken!!!

Het rare van een longontsteking is vaak dat er sprake is van verhoging maar geen hoge koorts (bij bronchitis vaak wel) en verwardheid is ook zo’n teken.
    Bij ouderen wijst dat ook vaak op longontsteking of blaasontsteking: soms als enige klacht dus verwardheid….:blink:
    Ben dus blij dat de huisarts er naar kijkt, evt een foto laten maken want huisartsen kunnen het niet altijd met een stethoscoop horen…..
    Gek dat hij al jeren niet meer gecontroleerd is.
    Pijn in handen en polsen kan soms ook door een infectie ergens anders in het lichaam dus hou hem in de gaten…
    Plassen ook oké? Puur om blaasontsteking/prostaatontsteking uit te sluiten….:blink:

Succes meid…ben benieuwd…hoop dat het iets simpels is want een man die zo moe is moet wel naar gekeken worden…

Knuffel allemaal,

Eugenie

#84573 Reageer
    tygo
    Gast

He gets Eugnie, wat is dat een tegenvaller voor je dochter!! En voor jou, want moeders voelen het net zo mee! Maar ze begrijpen dat toch wel, dat ze dit niet opzoekt, ziek zijn??
    Er wordt niet voor niets getest op de mex griep!
    (jakkes, hopen dat ze het niet heeft, en anders veel extra vitamine geven en echinaforce. Ik zweer bij echinaforce! En de laatste tijd nemen we het ook overdag in, en als we naar bed gaan wat extra.)
    En stress, nou, daar word je ook niet beter van zeg! En dat allemaal omdat ze gewoon niet goed begeleid is, en door alle fouten! Ik vind dit zo triest! Denk jij ook aan je zelf Eugenie??
    (ik weet dat dat moeilijk is hoor,)
    Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag nu, morgen toch he?

Marjolijn, streng moet je ook kunnen zijn hoor, als je maar rechtvaardig bent, dat is het belangrijkste! Mijn man kan ook streng zijn op school, maar de leerlingen lopen met hem weg! Als ik de briefjes in zijn boek lees, (bij afscheid van groep 8) moet ik altijd lachen: meester, u bent altijd zo grappig, meester u bent de liefste meester, meester u geeft zo leuk les! En meer van dat soort dingen. En toch is hij ook streng.

Maar zoals je zelf al zegt, je lach, die doet veel hoor, (maar je hele uiterlijk komt al zo vrolijk over, kan bijna niet anders he, met zo’n beestenbende in huis:laugh:
    Kunnen de honden het altijd goed met de katten vinden? (Lexia lag toen Pica klein was in dezelfde mand. Althans, Pica ging bij Lexia liggen, was zo schattig om te zien!)
    Nu springt Pica bovenop Lexia, of hangt aan haar staart. Zo leuk om te zien!

Joh, dat van de hak op de tak springen, ik merk het niet eens (:lol: ik doe het zelf zo vaak. Als ik met een vriendin mail vraag ik ook wel eens of ze het nog kan volgen, omdat ik zelf al moeite heb(hi hi)
    En als ik niet verbeter wat ik typ, dan lijkt het wel een of andere buitenaardse taal:laugh: (ik ben dan duidelijk aan mijn b12 injectie toe, dan gooi ik alle letters door elkaar:dry:

Beterschap voor je tante hoor Marjolijn!

Ze wil alleen haar vakantiedagen bespreken.
    En een doorzetster is het altijd al geweest.
    De arboarts zei vorige week, je hebt 2 dingen tegen, je ME, en je brandwonden. Nou, daar komt toch ook bij,, B12 tekort, vitamine D te kort en een schildklier probleem, Maar dat weet de arboarts allemaal niet.

En… wat betreft die koude koffie en mooi worden, mooi zijn zit in je hart hoor Eugenie, en dat zit wel goed bij jou en bij Marjolijn!

Nu moet ik nog wel de fut op gaan brengen om naar het stukje te zoeken waar Marjolijn geschreven heeft hoe ik een foto hier neer kan zetten. (en als ik moe ben, dringt het toch niet door, dus dat zal morgen worden:blush: 🙂

Meisjes, heb een fijne avond, een rustige nacht voor allebei! (ik hoop echt dat het goed gaat met je dochter, Eugenie!)

Knuffel voor allemaal, Inclusief al het vee (dat schrijf ik altijd op mijn kaarten, pootjes van het vee, of van de beestenbende)

#84579 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

hoi meiden…en Job..;)

ik hou het even kort…had een superdip…maar toch even langs het ziekenhuis gegaan en de pyamajasjes afgegeven…na een half uurtje werd ze voor foto’s opgehaald..dus toen moest ik alsnog weg…zo even eten..en bijkomen..kan wel merken dat het eind van de week in zicht komt..dan begin ik toch een beetje af en te branden..en mijn start was al niet zo geweldig..whahahhaha..dus het word nu een relax weekendje…helemaal nix..alleen ontspanning..whahhahah…

Dikke knuffels van mij..aan jullie…de beestenbende’s…en de koters…

#84581 Reageer
    kneusje
    Gast

:huh: Hey Marjolijn, wat klote…..
    en dan tóch nog even naar het ziekenhuis want beloofd is beloofd….ken dat…maar niet goed…:blush:
    Moeilijk hoor om jezelf eerst te zetten als dat nodig is…..

Ik duim heel hard voor je dat je een superrelaxt B) weekend hebt en even kan bijtanken.

Zelf kan ik dat ook wel gebruiken, eerlijk gezegd…
    Gisteravond is de uitslag van de test gekomen…geen mex griep gelukkig!
    Gelijk gebeld of ze dan vandaag mag werken…:blink:
    Wat denk je: vannacht vreselijk gehoest, jeuk in de bronchieën (teken van slijm dat los moet komen) en weer koorts….dus af moeten bellen voor stage…..
    Zogauw ze iets lichamelijks doet wordt ze vaag misselijk en duizelig dus het kan nog even duren.
    Dinsdag moet ze weer op de been zijn en ik hoop en denk dat dat wel lukt maar dit weekend heeft ze een danscursus staan van een choreograaf uit Amerika (dansen is haar passie) en die wil/kan ze niet missen want die kans krijgt ze niet meer….
    Daar wordt ik zo verdrietig van….:( Alles lijkt tegen te zitten de afgelopen 2 weken en er zit maar geen schot in……poeh.

De laatste dagen heb ik behoorlijk last van mijn hartklachten…allemaal stress dus maar wat doe je er tegen…
    Ik probeer me niet druk te maken maar frustraties druk je niet makkelijk weg….
    Wou dat ik een hondje van Marjolijn was…gewoon even…lekker snurken en gewoon alles op je af laten komen….hahaha…

Margreet, hou is het met jouw dochter, nog steeds ziek?
    En je man……?

Ik wens jullie allemaal een heel ontspannen weekend toe want daar zijn we allemaal heel erg aan toe.
    Dikke knuffels ook voor de hondjes en tot komende week…hopelijk….:woohoo:

Eugenie

#84582 Reageer
    tygo
    Gast

Het spijt me zo Marjolijn, dat ik niet eerder reageerde! Jij bent net zo belangrijk hoor!!
    Jeetje, een superdip, denk je wel even aan jezelf? Je hebt maar één leven hoor.
    Ga alstjeblieft echt lekker relaxen dit weekeind, zoals je zei. Geniet van al het vee om je heen, die zullen je ongetwijfeld de nodige ontspanning bezorgen, en de nodige slapstick fragmenten;)
    Ik hoop dat het met je tante toch wel de goede kant uit gaat nu?
    En je hebt natuurlijk ook je andere helft, waar de zorgen natuurlijk ook nooit helemaal van zullen verdwijnen.
    En dan nog je werk, ook al zijn de onzichtbare bergen aan het slinken, het is werk, en je bent nu moe, dus pas op jezelf hoor!

Eugenie, wel heel fijn dat het niet de mex griep is, maar dat maakt het niet minder vervelend he. Nee, met koorts moet ze niet gaan werken, maar ik begrijp het wel hoor, dat ze dat erg vindt! En nu met de choreograaf! Als ze even extra paracetamol neemt, Eugenie? Zou het dan niet lukken? Of gaat het om een heel weekeind, want ja,dan zou het te veel van haar kunnen vergen. Maar het zou wel erg triest zijn zeg, als dit niet door kan gaan!

Mijn dochter is vanaf woensdag echt behoorlijk ziek. 39 gr koorts, koide rillingen, erge hoofdpijn erge keelpijn, nare hoest, en pijn bij het ademhalen.
    Ze heeft naar de ha gebeld, kreeg ass aan de telefoon. Die zei dat het de mex griep kon zijn, )maar ja, de gewone griep heeft ook die sympthomen) en dat ze in de risicogroep zat, dus waarschijnlijk in aanmerking kwam voor tamiflu. Ze moest naar het telefonisch spreekuur bellen. Nou, daar kwam ze niet door heen, continue in gesprek. Kreeg toen de ass weer aan de lijn, die zei dat de ha bezig was met een patient, ze zou hem laten terugbellen. (was kwart over 10 in de ochtend) mijn dochter zei, ja ik moet het wel voor half 2 weten ivm mijn werk. (gelukkig had ze gisteren vrij)
    Kwart over 2 was er nog niet gebeld, smste ze, ze was zo moe en ging naar bed.
    Toen ik de copie van het lab formulier ging halen, zag ik de ha, en sprak met hem, bleek dat hij niet wist dat er gezegd was dat hij direct terug moest bellen, ze was gewoon op de terugbellijst gezet. Het was een chaotische dag zei hij.
    Maar hij heeft er geen goed woord voor over hoe mijn dochter nu behandelt wordt door haar werk!
    Hij ging zoeken of hij nog een test had voor de mexgriep, nee dus, en bij scall kon het wel zei de ass, maar dan duurt de uitslag 14 dagen!! (raar hoor)
    Maar hij zou haar zelf nog bellen.
    Eind van de middag deed hij dat, met excuses dat hij zo laat belde. Was erg lief voor haar, zei mijn dochter. Hij vindt het onverantwoordelijk dat ze wilde werken.
    En hij zei, ik doe dit normaal nooit, maar als het nodig is, wil ik naar je werk bellen, of kunnen ze mij bellen. Maar als ik daar jou mee kan helpen doe ik dat graag.
    Hij zegt, je gezondheid is al niet zo goed, en nu zit je door de houding van de werkgever in een rotsituatie.
    Hij vindt dit allemaal zo erg voor haar, zei hij tegen mij. Tja, we hebben een erg melevende arts! Als er een pluim werd uitgedeeld voor artsen, kreeg hij van mij de grootste!
    Vanmorgen ging ze toch naar werk, met 39 koorts! Zo bang was ze om ziek te melden en dan horen dat ze dan niet meer op haar groep terug mag! Nou, dat ging dus niet he, ze zag er niet uit, en voelde zich zo ziek, dat ze zelf inval gin regelen, intern, zodat de leiding niet hoefde te weten dat ze ziek was, en dan naar huis gaan.
    Maar dat ging niet, er was geen gediplomeerde meer aanwezig. Ze was in tranen toen ze me weer belde, god wat is het dan moeilijk om te troosten en de juiste woorden van geruststelling te vinden! Ik kon alleen maar zeggen dat dit overmacht was, deze griep!
    Uiteindelijk heeft ze de invalpoel gebeld, dat ze inval moesten regelen, en ze heft en vrije dag genomen! Dus niet ziek gemeld. Maar ja, daar zal ze dan ook wel wat over horen, want ze mocht ook geen vrije dagen meer opnemen, (ze heeft toch echt nog recht op anderhalve week vakantie hoor, en ze had nog overuren) En ze hoop zo dat ze maandag wel kan werken, maar ze heeft nu koorts vanaf woensdag (althans die 39, want ze heeft al wekenlang 38. 2 en allang keelpijn, ze hoopt dat dat de boosdoener is, een keelonstekeking, anders heeft ze nu mensen kunnen besmetten.

Weer een lang verhaal he, en ik weet het, het mag van jullie, maar ik kan wel huilen!
    Liever schreef ik dat het goed gaat, en hoe blij ik met alles ben, met mijn gezin, mijn fijne huis mijn dieren, mijn vrienden en buren. Want dat is tenslotte ook echt zo!
    Maar dit heeft zo’n impact op ons,

Eugenie, ik ga echt duimen dat je dochter toch wat mee kan pikken van die danscursus!
    Het zou haar mentaal zo goed doen!

Marjolijn, rust lekker uit hoor, dat heb je wel verdient na deze week hard werken!
    En ik ga weer proberen om de onrust in mij weg te ademen. Want ja, stress is niet goed voor hartpatienten, probeer het te vermijden, wordt er altijd geroepen.
    Nou, dat gaat natuurlijk niet he, dus moet ik er weer mee leren omgaan, zoals ik al zo vaak met dingen heb moeten doen. Gelukkig mag ik van de ha oxazepam nemen als ik dat nodig heb, want inderdaad:dry: stress is niet goed, en het maakt me ziek. Dus dan maar oxazepam.

Ps Job, ik dacht dat je de topic een andere naam had gegeven? 😉

Knuffels voor jullie, van Margreet

#84585 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

Goedeavond..bijna…
    ben net wakker van mijn middagtukkie na het boodschappen doen..
    vanmorgen nog aardig doorgewerkt…was lekker opgeschoten..

en nu even helemaal nix meer..lekker rustig aan..uitslapen en alleen maar dingen doen die ik wil doen..hihihi..misschien zondag even naar het ziekenhuis…half uurtje/uurtje moet kunnen..is mijn tante ook weer blij…

Gelukkig geen tex mex zeg…dat scheelt alweer Eugenie…
    maar kan mij het wel voorstellen dat ze baalt als ze niet kan gaan dansen..
    ben ook een liefhebber..maar kan het niet meer..kost mij teveel energie helaas…
    maar heb vanaf 1998 tot 2006 veel country-line gedanst…ook optredens en wedstrijden bij dansscholen onderling…ik genoot ervan..heb ook nog een jaartje latin dance line gedaan…ook super…maar mijn benen willen niet meer…ik val zowat over mijn eigen voeten..vooral als het snel moet…helaas..

Margreet koorts en dan toch gaan werken..terwijl je niet eens weet wat je heb…
    laat je dochter het niet te gek maken anders is ze dalijk echt super ziek….en vooral met al dat gedoe…is het niet waard…ze zal gezien de voorgeschiedenis daar echt niet meer op gewaardeerd worden..maar het hakt er wel lichamelijk in bij haar…en dat moet sowieso niet…ze moet met een redelijke gezondheid minimaal straks de operatie ondergaan..en niet als een dweiltje…om het even zo te zeggen..

Nou meiden…Geniet lekker van het weekend..probeer wat te relaxen…ik ga het ook doen!!…even mijn hart weer tot rust laten komen..want die was ook wat onrustig…en dan ben ik het ook…hihihihi..soort vicieuze cirkel zeg maar…

Dikke knuffels…van mij en de beestenbende…

#84617 Reageer
    kneusje
    Gast

:dry: Hallo meissies,

Margreet, ik lees net je mailtje over je dochter en schrik me rot….zo’n hoge koorts en dan toch gaan werken!? Dat kan niet goed gaan…..wat erg dat ze zich zó gepusht voelt dat ze tóch gaat.:S vreselijk….
    Ze kan wel de Mexicaanse griep hebben of een echte angina, voor haar heel gevaarlijk en voor de kindjes ook. Zo gek maken ze je dus tegenwoordig….dat je doodziek naar je werk gaat om maar niet ontslagen te worden..bah!
    Ik maak me ernstig zorgen om haar, lichamelijk en psychisch en kan me zo goed voorstellen hoe verdrietig je ervan wordt Margreet…:( Frustratie is veel erger dan gewone boosheid.
    Jij kunt alleen maar toekijken terwijl je het liefst die baan met de leidinggevenden die erbij horen in de plomp gooit…:angry:

Lieverd, ik weet niet hoe ik je moet troosten als het constant maar zo naar blijft gaan daar….ik kan maar niet geloven dat er dan ook NIEMAND is die wat voor haar kan doen.
    Als je een crimineel bent lopen er rijke advocaten om je heen die alles fijn regelen maar de gewone mens moet maar zien hoe die zijn/haar recht krijgt…..wat een naar land wordt dit toch.:silly:

Laat je als je tijd hebt weten hoe ze het weekend is doorgekomen?
    En hoe het verder op het werk gaat…..

Marjolijn, wat leuk dat jij aan linedansen hebt gedaan…ik vond dansen vroeger ook al leuk al had je toen niet zoveel variatie…hahaha
    Nu dans ik in gedachten met haar mee.
    Ze heeft een leuke dag gehad zondag, is met pillen en al toch gegaan want ze had bronchitis (dus niet besmettelijk) en heeft toch nog een beetje mee kunnen doen….
    Vandaag is ze voor het eerst weer stage gaan lopen en dat ging goed al ziet ze tegen morgen op omdat ze dan met die ‘leuke’ begeleidster :blink: moet lopen….
    Ik heb nog nooit zoveel kaarsen gebrand de laatste tijd…haha.

Nou lieverds, ik ben kapot van de afgelopen dagen en trek me terug met mijn kouwe koffie om even mijn rimpels te tellen…hahaha…(ben ik wel even bezig:laugh:

Nee hoor, ga lekker TV kijken want gisteravond heb ik een spelletjesavond gehad (triviant en gewonnen….woeha!) en ben nog niet over de vermoeidheid heen.
    Met de beentjes omhoog en lekker luieren…..hmmmmm

Fijne avond allebei en hopelijk tot gauw.

Knuffel, Eugenie

#84618 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

hai meiden..

mijn weekend was heerlijk relaxed….ondanks alles ben ik toch gisteren op tijd…kwart voor tien naar bed gegaan..merk gewoon dat ik in de winter wat meer slaap nodig heb..

over kaarsjes gesproken…whahhahah..zat vanmiddag net lekker achter de pc…
    pinhgggggggggg..pc uit…hoor ik mijn telefoon ook nog piepjes slaken…ik dacht gelijk…electra dood??
    ja hoor..niets deed het meer…nog in mijn stoppenkast gekeken..maar zoals ik al vermoedde lag het daar niet aan..want een knallende stop hoor je zo…

ik bij de buren aangetrommeld..en ja hoor..de hele wijk zat zonder stroom…begon al donker te worden..dus heb al mijn theelichtjes houders uit alle hoeken en kieren gehaald..en had ze allemaal gezellig brandend aan.. mijn man lag net zijn middagtukkie te doen…dus die wist niet wat er gebeurd was..hihihi..
    open haard aan gedaan..want tja..wie weet hoe lang het nog ging duren…dus wilde het wel warm houden…

na zo’n uurtje of twee hadden we weer prik…hihihih..dus het was weer even een avontuur hier…gelukkig dat ik altijd zat theelichten en kaarsen in huis heb…

anders heb je toch mooi een probleem …en mijn openhaard is al een paar keer door zo’n storing goed te pas geweest…vooral als zoiets in de winter gebeurd…ben je echt niet blij…zo blijf je huis toch nog lekker warm..en de schoorsteen gaat langs onze slaapkamer..dus daar is dan ook de ergste kou uit…

Eugenie..in 2000 t/m 2004 heb ik wel drie keer per week gedanst…heerlijk..maar ja..toen kwam mijn mannetje hier wonen..en dat is niet zo gezellig he…en later merkte ik dat het steeds moeilijker werd…dus uiteindelijk nog maar 1 keer per week…maar dat ging ook niet meer..vind het jammer hoor…want ik ben gek op dansen…maak niet uit wat…als ik maar kan dansen..heerlijk…

Ik hoop dat het met jouw dochter ook goed gaat Margreet….want echt normaal is het niet als je zo ziek toch gaat werken omdat je bang bent anders voor het gevolg..zou niet mogen toch??..

Fijn dat het weer beter gaat met jouw dochter Eugenie..en laat ze die begeleidster maar even een poepje ruiken…!!..

Meiden….ik ga zo weer afsluiten hier…nog even wat bankhangen met de bullenknuffels..

Fijne week…hopelijk met wat voorspoed!!..

#84638 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

zoals jullie zien heb ik even het topic veranderd..ik kon het gelukkig zelf!!..hihih

nou..mijn dagje….ik ging om kwart over zeven weg….
    nu zijn ze hier bezig met sommige straten..zodat auto’s ergens anders geparkeerd zijn..zoals op de weg waar dus de stadbus ook rijd…maar daar kan dus geen twee bussen of 1 bus en auto elkaar passeren…dus ik rij daar de weg in…en op een gegeven moment komt mijn voorganger in zijn achteruit..en ik zie een grote vrachtwagen met oplegger…en nog een paar bussen erachter…onze kant op staan..
    dus ik duik mijn auto in nog een vrije parkeerplek..maar ja..daarna stond dus nog een hele rits auto’s die stil bleven staan..
    na een tijdje wachten in mijn auto werd ik het zat..ben uitgestapt..en ben naar de eerste auto gelopen…en gezegd…ik ga dit hele rijtje af om te zeggen dat ze achteruit moeten…die vrachtwagen en bussen…kunnen geen kant op..
    en zo ben ik de hele sliert afgelopen…onderweg nog een mevrouw die zegt..oh..maar ben niet zo goed in achteruit rijden….tja..dat had je geen rijbewijs mogen krijgen dacht ik nog..nood breekt wetten toch??.. 😛

bij de laatste auto weer hetzelfde verhaal…en toen ook nog gezegd dat ze tegen de auto’s die een eind verder stonden …dat die absoluut moeten wachten met doorrijden anders ging het niet lukken..

ik weer terug naar voren…..als laatste kwam ik weer bij de vrachtwagenchauffeur…en vertelde hem dat als het goed is de hele rits naar achter ging…hij blij..want hij zag het echt niet meer zitten..
    dus ik mijn auto weer in en wachten..en ja hoor..de hele rits naar achteren..vrachtwagen en de bussen konden er weer door….toen konden wij ook weer verder rijden..he he…weer op pad naar mijn werk..:woohoo:

Rij ik vlakbij zuidplein..en druk…stond wel drie keer bij het stoplicht…
    kom ik later vlak bij de tunnel bleek dat er een ongeluk was gebeurd met een tram..ambulance en politie waren al aanwezig.. :S

ik weer verder op pad….
    kom ik bij de zaak…moet ik mij melden en dan krijg ik een kaartje..en gaat de slagboom omhoog…
    kaartje 1…slagboom dicht..kaartje 2…slagboom dicht..kaartje 3…slagboom dicht..
    toen weer de beveiliging gebeld..dat ik nu kaartje vier krijg maar nog is die slagboom dicht..en uiteindelijk ging hij open..jihaaaaaaaaaaaa…:woohoo:

he he…ik moest vreselijk plassen..dus met de lift naar boven..en duik gelijk de wc in….loop ik via de koffiecorner richting mijn kamer…wat zie ik???..
    brand geen licht??? :ohmy:

(ons gebouw word met ene knop in de verlichting gegooid, dit is niet per kamer te regelen)
    een kamer rechts ook donker..en daarnaast ook….maar verder allemaal verlichting..
    apperatuur deed het gewoon..dus het was puur de verlichting…
    met een zucht mijn pc aangedaan..en weer gaan bellen naar de receptie..uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn die onze huismeester er naar liet kijken….
    die checkte de stoppen…allemaal in orde…toen moesten de specialisten van het gebouw komen…snapte er ook niets van…
    uiteindelijk zouden ze alle verlichting weer uit en aan doen..en ja hoor..ik had weer licht…
    het was nog geen half negen toen ik eindelijk weer met mijn bakkie koffie in het licht bij mijn pc zat..het voelde aan alsof ik al een hele dag op pad was…whahhahahha….;)

Ga ik net naar huis…weer slagboom..doe mijn kaartje erin die keurig was afgestempeld…zegt dat ding…onleesbaar…na drie keer proberen weer de beveiliging gebeld…die zegt moet u op stop drukken en opnieuw proberen..
    ik zeg beste man…heb dat kaartje al drie keer er in gehad..en elke keer hetzelfde antwoord..whahahhahha..dus toen kwam zijn collega even kijken en liet mij alsnog uit het gebouw ontsnappen…

pfffffffffffffff…ik geloof dat ik maar niets meer doet..het was niet eens vrijdag de 13e…whahhahahha 😛

#84641 Reageer
    kneusje
    Gast

:laugh: haha Marjolijn, wat een maffe dag!
    Echt zo’n dag om lekker in bed te blijven lezen met een warme chocolademelk met een dot slagroom…..mmmmmB)

Helaas moest ik er ook uit maar had heel erg veel last van onze eerste topic :S
    Ik liep gewoon leeg dus zo min mogelijk bewegen zodat er nog wat bloed in mijn vaten bleef zitten….:woohoo:
    Ik moet gauw eens een afspraak bij de nieuwe huisarts maken en met de cardioloog overleggen want ik denk dat de pil toch wel zal helpen….dit is in ieder geval niet fijn :blink:

Gelukkig was mijn HB laatst nog 8.1 dus kan ik wel wat missen….
    Het kruidvat is in ieder geval blij met mij, mag wel aandelen vragen op maandverband en andere hulpmiddelen ….hahaha…

Hoe is dat nu bij jou Marjolijn, rommelt het bij jou ook nog zo maandelijks?

Vond je beschrijving van de dag grappig, je moet de journalistiek in….of een boek schrijven…..:cheer:
    Ik had het gevoel dat ik het gezien had, zo goed was het beschreven en net iets voor jou om dan dat initiatief te nemen om die auto’s terug te delegeren….goed gedaan!
    Ben zelf ook niet zo’n afwachtend typje…:blush:

Je hebt na zo’n dag wel je rust verdiend dus geniet maar van de avond …

Ben wel erg benieuwd hoe het met Margreet gaat en haar dochter, maak me een beetje zorgen om beide.:(
    Hopelijk gaat het daar wat beter…?

Mijn dochter heeft er 2 stagedagen opzitten en heeft het naar eigen zeggen goed gedaan maar krijgt de hele dag commentaar van haar begeleidster zonder dat die ziet hoe ze werkt want de begeleidster staat op een andere patiëntenkamer…..sommige mensen moeten blijkbaar een ander afkraken..gewoon om zichzelf beter te voelen :angry:
    Gelukkig probeert mijn dochter zich niet gek te laten maken en is ze trots op wat ze na 4 dagen al helemaal zelfstandig doet….
    Het blijft voorlopig dus nog zorgen…..:S maar jullie hebben in ieder geval goed geduimd..dankjewel….:)

Ik ga even kijken of het waar is dat de zorgpremies weer duurder zijn geworden en daarna maar lekker weer op de bank hangen…..lekker tv kijken en even niets …B)

Nou meissies, fijne avond nog en tot gauw.

Eugenie

#84642 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

Hoi Eugenie,

Moet zeggen dat het de laatste keer weer reuze mee viel, dus ik mag nu even niet klagen..whahahahha…maar balen is het wel als je gewoonweg het voelt lopen..
    de pil vermindert je bloedverlies aanzienlijk, misschien dat je met een hele lichte variant al geholpen bent.

Ik ben in 1999 gestopt met de pil, omdat ik toen een trombose been had gekregen 3 weken na mijn hartoperatie, terwijl ik al als een tierelier liep.
    Dus eraan beginnen durf ik niet meer, ook omdat ik..ja ja..rook!!..
    maar daarmee stoppen gaat niet lukken vandaar die keuze.

Heb jij ook nog bloedverdunners Eugenie?? want ik vind dat ik na die bloedverdunners enorm ben gaan vloeien, daarvoor had ik eigenlijk weinig tot geen last van veel bloedverlies.

Fijn dat je dochter zich toch goed voelt ondanks zo’n waardeloze begeleiding..tja..sommige mensen zijn er een kei in om hun eigen fouten te verdoezelen door naar andere mensen te wijzen..heel laf…en schijnheilig.

Ben ook benieuwd hoe het met Margreet en haar dochter gaat, hopelijk goed..ik duim er in ieder geval voor..want het is niet nix, jezelf beroerd voelen en nog al die heisa erbij..zijn niet de dingen die je dan kan gebruiken he..

Ach..mijn dagje was uitzonderlijk…verder geen ernstige dingen gebeurd…dus moest er wel om lachen..en dat je dat allemaal achter elkaar heb he..heel bizar!!..

Morgen weer donderdag…we schieten al weer op…

Mijn tante is vandaag al uit het ziekenhuis ontslagen!!..ongelooflijk he zo snel…
    Zondag is ze jarig en word ze 76 jaar, heb net haar verjaardagskaart geschreven kan hij morgen op de bus, lekker op tijd.

De bullenbende ligt weer rustig …heerlijk te ronken…ga nog even wat doen..
    en weer op tijd naar bed..

en morgen hopelijk een ochtend zonder strubbelingen!!:P

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 337)
Reageer op: Reactie #85888 in Babbelbox
Je informatie: