Dag allemaal!
Ik ben Annelies. Heel gelukkig met mijn leven (man, kind, kleinkind, honden) en altijd bezig. Nee, niet met het huishouden, maar met leuke dingen!
Ben de afgelopen 40 jaar werkzaam geweest als ontwerper, illustrator en fijnschilder. Op mijn 60ste hiermee gestopt, na een hartinfarct (waar ik overigens helemaal geen erg meer in heb!) en constatering van COPD (eigen schuld; altijd gerookt….).
Ik ben overigens van het bouwjaar 1949.
In 2008 in aanraking gekomen met suikerkunst (fondant, marsepein), meegedaan aan
(inter-) nationale wedstrijden en tot mijn grote verbazing alleen maar goud behaald.
Sindsdien is mijn leven één groot feest!! Ik geef les (workshops), sjees het hele land en België door, vlieg soms eens naar Cyprus en dat allemaal om les te mogen geven in het decoreren van taarten…..
Nee, ik heb geen enkele hinder van mijn hartinfarct (dezelfde nacht nog gedotterd), maar wel een beetje veel van de bijweringen van de medicijnen. Zo ben ik sinds 4 weken gestopt met het innemen van Simvastatine, omdat deze mij veel te veel ernstige krampen in mijn onderbenen bezorgde, waardoor ik niet meer van huis durf (dus ook niet meer naar het buitenland voor wedstrijden of lesgeven) en stoppen leek mij het beste alternatief….
Het leven moet wel leuk blijven vind ik.
Ik hoop dat ik op dit forum leuke, lieve mensen mag tegenkomen, die het leven positief benaderen en elkaar willen helpen.
Ik hoor graag van jullie!!