default-header

Alcohol vrij

Home Forums Algemeen Alcohol vrij

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #80195 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    [size=CMS2CMS_LARGE][/size]
    Beste lezers,

    Sinds ernstig hartfalen is vastgesteld bij mij, is alcohol verboden (ontraden omdat door het hartfalen alle organen het met een minimum aan energie moeten doen. Alles draait op een laag pitje.

    Ik ben nooit een ‘doordrinker’ geweest. Een pilsje op zijn tijd, een mooi glas rode wijn, port, wit of rosé, heerlijk. En in de herfst en winter een hele avond nippend aan een goede whisky. Overigens vrijwel alleen in het weekend.

    Maar ik mis de wijn, het koude pilsje en ik snak naar een whisky. Aan het zoutarme ben ik gewend, dat ik maar 1300 cc mag drinken (ik heb er veel moeite mee), kan ik. Maar geen rosé-tje op een warme zomermiddag of een rijke port of rode wijn ‘s-avonds op de bank met mijn vrouw, genietend…

    Voor het koude pilsje heb ik nu een echt goede vervanging. Een alcoholvrij bier dat smaakt als een echte pils: Birell. Gekregen van mijn vriend die het bestelde via een website in België.

    Nu zoek ik nog een alternatief voor wijn, en dan bedoel ik geen druivensap.
    Is er onder u/jullie iemand die iets goeds gevonden heeft? Ik zie uit naar reacties.

    Proost! Rob van Zwet

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Alcohol vrij
Je informatie: