Hoi Nicc
Gelukkig zitten mijn beschdigde ribben lager dan mijn longen. De doktor had het ook nog over een gescheurde rib. Maar voor de rest is het niet meer dan eerst.
Ik heb nu wel echt heel erg veel spierpijn in mijn nek, maar dat komt doordat ik ook na de klap achterste voren op de weg stond. Maar het valt allemaal wel mee, Het gaat minimaal 6 weken duren tot de pijn echt weg zal gaan. De doktor heeft me ook wat pijnstillers voor de nacht aangesmeerd, zodat ik fatsoenlijk kan slapen. 😛
Ik was gisterochtend op weg naar mijn stage-adres, reed op de weg waar dit bedrijf aan ligt. Ik zat intussen al 400m achter een grotere bestelbus. Ter hoogte van waar mijn stage bedrijf ligt gaat de weg over in een flauwe bocht naar rechts en aan het eind daarvan weer naar links. Ik wilde de inrit oprijden, heb net een wiel op het erf en zie opeens naast die bus een auto opdoemen. De bus had de hele tijd vanaf het begin van de weg een grote dode-hoek veroorzaakt, daardoor heb ik de hele tijd niet gezien dat die auto er aan kwam.
Dus ik ben helaas nog schuldige ook….. Ik hoef dus ook geen cent terug te verwachten van de verzekering….
Eigenlijk zouden ze bij de afgifte van elke nieuwe en tweedehandse auto een folder van het donoregister toe moeten voegen. Auto’s zijn toch de grootste killers, hoe cru het ook klinkt.