default-header

4 weken na dato?

Home Forums Algemeen 4 weken na dato?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #79641 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo ik ben Dagmar Snel en ben Gedylateerde Cardiomyopathie patient! Ik heb een vraag? Ben 4 weken geleden, na voor de 2de x erin te hebben gelegen, uit het ziekenhuis ontslagen. Ben naar huis gestuurd met verschillende medicatie, waar ik naar mijn idee nog steeds bijwerkingen van heb; duizeligheid, moeheid, onrustig gevoel. Hebben meer mensen hier last van dat het zolang het duurt voordat al die bijwerkingen stoppen, want zo kom ik ook niet vooruit in mijn herstellen…?

    #87518 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    diverse bijwerkingen kunnen inderdaad van de medicatie komen..let even op dat je niet te duizelig ben..heb ooit een combi van elenapril en metaprolol gehad die dus ervoor zorgde dat ik ook mega duizelig was..maar toen bleek dat mijn hartslag en mijn bloeddruk gevaarlijk laag was…na het stoppen met de metaprolol was dit gelukkig over..

    dus laat even tussendoor je hartslag en je bloeddruk controleren om dit uit te sluiten…

    moeheid..tja…weet niet in hoeverre je pompfunctie vermindert is..maar dit is wel een verschijnsel van de cardiomiopathie…mijn energie moet ik ook verdelen..en anders ben ik ook veel sneller moe…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: 4 weken na dato?
Je informatie: